Registreren, analyseren en oplossen 

Via de Helpdesk kan Mobile Access, bij middel van remote support sessies, u op afstand ondersteunen.

Na een oproep voor ondersteuning of via een automatisch alarm van de Monitoring en Inventory Services, zal Mobile Access overgaan tot de behandeling van de oproep. De werkzaamheden zijn erop gericht om de meldingen te registreren, te analyseren en zo snel mogelijk op te lossen.

De communicatie van alle oproepen en aanvragen vinden plaats volgens duidelijk omschreven procedures.

Om gebruik te maken van onze de Helpdesk en Remote Support services is het niet verplicht om zich in te schrijven op de Monitoring en Inventory Services. Het is echter wel aangeraden omdat wij dan mogelijk actie kunnen nemen vooraleer zich een probleem zal voordoen, zonder dat u als klant dient te bellen of een probleem ondervindt.



Wat is dit?


Hulp op afstand van gebruikers en servers.

Voor wie?

 
Voor iedereen die zelf niet de tijd of de middelen heeft om een professionele helpdesk op te zetten.

Prijs?


U betaalt per tijdsduur van een call met een minimum van 12 minuten. Zijn er geen calls of problemen, betaalt u helemaal niets.









Schrijf u in op onze

eZine voor IT-professionals


Ik schrijf me in!

Mobile Access 

Uw ICT, onze passie

dé ICT partner voor alle producten, oplossingen & services


25 jaar ervaring

35 ICT professionals

Premium ICT Consulting