Case study: klantenportaal bij Sack Zelfbouw

24 april 2016

Thumb_Cust-PortalEen software oplossing op maat, 100% aangepast aan uw business? Mobile Access kan u hier bij helpen. Samen met u maken we een voorstudie met een gedetailleerde functionele analyse van uw bedrijfsprocessen, gevolgd door het implementeren van de software oplossing volledig op maat.

Wij hanteren de Scrum Methode. Scrum is een handige methodiek, welke als framework kan worden ingezet om software in teamverband te ontwikkelen.

> Lees meer over onze project aanpak

Case study: MySack

Sack Zelfbouw, expert in zelfbouwpaketten voor verwarming en sanitair, had nood aan een klantenportaal. Naast hun reeds bestaande publieke website, hadden ze een online klantenplatform nodig, waar klanten persoonlijke documenten kunnen terugvinden.

Daarnaast beschikt Sack Zelfbouw ook over een 'Peterschap actie'. Wanneer bestaande klanten nieuwe klanten aanbrengen, ontvangen zij één of meerdere cheques. Hiermee kunnen ze dan een aantal cadeaus uitkiezen.

Een online klantenportaal heeft de mogelijkheid om een duidelijk overzicht aan te bieden, administratie te vereenvoudigen en het Peterschap te promoten. De klantenportaal kan in de toekomst vanzelfsprekend uitgebreid worden met andere functionaliteiten.   


Voordelen van een online klantenportaal
  •  Efficiënte communicatie

  •  Minder tijdverlies bij opvragen van documenten

  •  Hoge services naar klanten

  •  Vereenvoudiging administratie

  •  Kostenbesparend


Interesse in een software oplossing op maat?

Neem contact met ons op!




Schrijf u in op onze

eZine voor IT-professionals


Ik schrijf me in!

Mobile Access 

Uw ICT, onze passie

dé ICT partner voor alle producten, oplossingen & services


25 jaar ervaring

35 ICT professionals

Premium ICT Consulting